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A parascout shortly before jumping out of the aircraft, pictured near the Swiss military airbase Locarno in the canton of Ticino, Switzerland, on October 4, 2013. Within the frame of their parachute jumping service, the parascouts of the Swiss Armed Forces jump out of a Pilatus Porter PC-6 aircraft, in which there is space for 5-6 parascouts with their baggage. After jumping, the parascouts must open their parachutes as soon as possible in order to get as close as possible to their destination unnoticedly from far away. This is why most jumps are performed at night. (KEYSTONE/Gaetan Bally) Ein Fallschirmaufklaerer kurz vor dem Absprung aus dem Flugzeug, aufgenommen in der Naehe des Militaerflugplatzes Locarno im Tessin am 4. Oktober 2013. Die Fallschirmaufklaerer der Schweizer Armee springen beim Sprungdienst aus einem Pilatus Porter PC-6-Flugzeug. 5-6 Fallschirmaufklaerer finden in einer Pilatus Porter PC-6 mit ihrem Gepaeck Platz. Nach dem Sprung muessen sie den Fallschirm so schnell wie moeglich oeffnen, um von weit weg unbemerkt so nah wie moeglich an ein Ziel zu gelangen. Die meisten Spruenge werden deshalb in der Nacht durchgefuehrt. (KEYSTONE/Gaetan Bally)